Leendő lányisoknak
Leendő lányisoknak
Aktuális információk
A beiratkozás napját megelőzően javasoljuk a KRÉTA elektronikus ügyintézési felület használatával az adatok előzetes, online beküldését, segítve ezzel a személyes megjelenéskor a gyors és gördülékeny ügyintézést.
A beiratkozáshoz szükséges adatok online módon történő beküldése 2025. június 18-26. közötti időszakban lehetséges.
Az elektronikus beiratkozás menete
Az elektronikus beiratkozás folyamata a következő 4 lépésből áll:
1. lépés: Gondviselői jogosultsággal BKI ügy (Beiratkozás középfokú intézménybe) indítása.
2. lépés: A BKI ügy minden űrlapjának kitöltése
3. lépés: A BKI ügy beküldése
4. lépés: Személyes megjelenés a beiratkozás napján (2025. június 25. 8:00-16:00)
Megjegyzés: A meglévő KRÉTÁ-s gondviselői belépés használata – amennyiben van – azért előnyösebb, mint az ideiglenes létrehozása, mert a KRÉTÁ-s gondviselő belépés esetén a rendszerben tárolt személyes adatokat a program automatikusan betölti a beiratkozásos űrlapokra, így azokat nem kell beírni.
1. lépés: Gondviselői jogosultsággal BKI ügy indítása
Ha a szülő rendelkezik gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA rendszerben:
Azon diák szülője, akinek gyermeke valamelyik tankerületi központ fenntartásában lévő intézményben tanult, már kapott ún. gondviselői hozzáférést a KRÉTA naplóhoz.
Ebben az esetben a jelenlegi általános iskola KRÉTA webes (nem telefonos applikáció!) felületére kell belépnie ezzel a gondviselői hozzáféréssel.
Ekkor a belépés után a KRÉTA felületén a menüsor végén megjelenik az e-Ügyintézés menüpont.
Az e-Ügyintézés menüpontot kiválasztva a rendszer átnavigál az e-ügyintézés felületére, ahol a bal oldalon az Ügyintézés indítása menüt kiválasztva megjelenik az indítható ügyek listája. Ebből a Beiratkozás középfokú intézménybe ügyet kell kiválasztani és elindítani.
Ha sikerült idáig eljutnia, akkor folytathatja a 2. lépésen.
Ha a szülő NEM rendelkezik gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA rendszerben:
Ha gyermeke valamelyik tankerületi központ fenntartásában lévő intézményben tanul, akkor az általános iskola titkárságán vagy az intézményvezetőnek/helyettesnek jelezze a problémát, akik rövid időn belül ezt a típusú hozzáférést biztosítják a KRÉTA naplóhoz. Ha ez megtörtént, akkor az előző pontban leírtak szerint haladhat tovább.
Ha nem tankerületi fenntartású intézményben tanul gyermeke, vagy a gondviselői hozzáférést nem sikerül megszerezni az intézménytől, akkor a teendő a következő: töltse be a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap oldalt, és itt válassza ki a Beiratkozás középfokú intézménybe ügyet.
A megjelenő ablakban válassza ki az Ideiglenes regisztráció létrehozásához kérjük kattintson ide linket.
Itt adja meg a nevét, e-mail címét, leendő felhasználói nevét és jelszavát kétszer karakterhelyesen.
Ezután a most létrehozott felhasználói név és jelszó párossal be is lép a rendszer és folytathatja a 2. lépésen. (A felhasználói nevét és jelszavát jegyezze meg, hiszen a későbbiekben szüksége lehet rá!)
Megjegyzés: A meglévő KRÉTÁ-s gondviselői belépés használata – amennyiben van – azért előnyösebb, mint az ideiglenes létrehozása, mert a KRÉTÁ-s gondviselő belépés esetén a rendszerben tárolt személyes adatokat a program automatikusan betölti a beiratkozásos űrlapokra, így azokat nem kell beírni.
2. lépés: A BKI ügy minden űrlapjának kitöltése és az ügy beküldése.
Az űrlap a következő adatok megadását kéri a beiratkozáshoz.
Tanuló adatai – Személyes adatok
Amennyiben meglévő KRÉTA gondviselői azonosítóval indították el az ügyet, akkor az adatokat áttölti a meglévő rendszerből, így azokat csak ellenőrizni kell. (Nagyon fontos, hogy a családi név és /összes/ utónév valamint a születési hely és időpont pontosan legyen kitöltve, hiszen az ügy véglegesítésekor ezt ellenőrzi a középiskola által már feltöltött adatokkal a rendszer.)
Ha ideiglenes felhasználói regisztrációval léptek be, akkor minden *-os mező kitöltése kötelező. Kérjük, hogy az anyanyelve mezőt is töltse ki!
Tanuló adatai – Igazolványok
Amennyiben meglévő KRÉTA gondviselői azonosítóval indították el az ügyet, akkor a TAJ számot betölti a rendszer. Azonban a NEK azonosító számát be kell írni. Ez a beiratkozásnak egy nélkülözhetetlen adata, hiszen ennek segítségével tudunk új diákigazolványt igényelni.
NEK adatlapot Kormányablakban tudnak igényelni.
Ha ideiglenes felhasználói regisztrációval léptek be, akkor minden *-os mező kitöltése kötelező.
Tanuló adatai – Lakcím adatai
Amennyiben meglévő KRÉTA gondviselői azonosítóval indították el az ügyet, akkor az adatokat áttölti a meglévő rendszerből, így azokat csak ellenőrizni kell.
Ha ideiglenes felhasználói regisztrációval léptek be, akkor minden *-os mező kitöltése kötelező. Kérjük, hogy az anyanyelve mezőt is töltse ki!
Amennyiben gyermeke nem a lakcímkártyáján szereplő címen lakik, akkor adja meg az életvitel szerinti tartózkodási helyét is!
Tanuló adatai – Törvényes képviselő adatai
Amennyiben meglévő KRÉTA gondviselői azonosítóval indították el az ügyet, akkor a meglévő adatokat áttölti a rendszerből, így azokat ellenőrizni kell. Azonban mindenképpen ki kell egészíteni a törvényes képviselet jogalapja, valamint a szülő édesanyjának a nevével (ez utóbbi – azaz a nagymama – születési neve azért kell, mert a középiskola által kinyomtatandó nyilatkozatokba, amit a szülő tesz, az édesanyja és a lakcíme „azonosítja” a szülőt.)
A telefonszám megadása kötelező, az e-mail cím megadását pedig kérjük az állandó kapcsolattartás biztosítása érdekében, valamint a gondviselői kréta azonosítók kiküldéséhez.
Ha ideiglenes felhasználói regisztrációval léptek be, akkor minden *-os mező kitöltése kötelező. Kérjük, hogy az e-mail cím mezőt is töltse ki!
Kérjük együtt élő és bírósági végzésben el nem tiltott gondviselő esetén a második gondviselő adatait is legyenek szívesek megadni az Új gondviselő hozzáadása opció kiválasztásával és az adatok megadásával.
Tanuló adatai – Sajátos nevelési igény, hátrányos vagy egyéb különleges helyzet
Itt csak abban az esetben jelezzen bármit, amennyiben arról a megfelelő szakszolgálat szerinti érvényes szakvéleménye van és azt gyermeke a tanulás során figyelembe is szeretné vetetni. Az erre vonatkozó dokumentumokat hozza a beiratkozásra magával.
A középfokú köznevelési intézmény, amelybe a tanulófelvételt nyert
A intézmény nevénél válassza ki iskolánkat a listából. Ennek hatására az iskola OM azonosítója (203065/009) bekerül az Intézmény azonosító mezőbe.
A megjegyzés rovatba írjon bele minden olyan információt, melyet a beiratkozással kapcsolatosan szeretne a fentieken túl megosztani velünk.
3. lépés: A BKI ügy beküldése.
Előnézet:
Az ügy beküldése előtt az oldal alján lévő Előnézet nyomógombbal letölthető pdf dokumentumot érdemes áttekinteni, hiszen iskolánk ezt fogja kinyomtatni a beiratkozásra, amit ott kell majd aláírni.
Beküldés:
Amennyiben mindent megadott, az oldal alján lévő Beküldés gombbal küldheti be kérelmét.
BEIRATKOZÁS: 2025. június 25. 8.00 - 16.00
Helyszín: Váci SZC Lányi Ferenc Technikum és Szakképző Iskola
2120 Dunakeszi, Diáknegyed liget 1. (Dunakeszi Diáknegyed)
Amennyiben az iskolaválasztási szándék a beiratkozásig módosult, kérjük írásban jelezzék felénk minél előbb.
A beiratkozás elmaradása esetén a férőhelyet fenntartani nem áll módunkban.
AZ EGÉSZSÉGÜGYI ALKALMASSÁGI VIZSGÁLATON A CSATOLT DOKUMENTUMBAN MEGADOTT IDŐPONTBAN MEG KELL JELENNI, MERT ENNEK HIÁNYÁBAN A TANULÓ NEM TUD BEIRATKOZNI.
A beiratkozáson a kiskorú tanuló törvényes képviselőjének vagy egy, a törvényes képviselő által írásban meghatalmazott nagykorú személynek mindenképpen meg kell jelennie, a kiskorú tanuló egyedül nem intézheti a beiratkozást.
Kérjük, a beiratkozásra hozzák magukkal a következő dokumentumokat:
- a tanuló általános iskolai bizonyítványát
- a tanuló személyi igazolványát
- a tanuló lakcímét igazoló hatósági igazolványát
- a tanuló TAJ kártyáját
- a tanuló adóigazolványát
- NEK azonosítót tartalmazó adatlap (Kormányablakban lehet igényelni, diákigazolvány készítéséhez)
- a felvételről kapott határozatot
- a tanuló adataival kitöltött/aláírt beiratkozási adatlap (letölthető)
- kitöltött/aláírt nyilatkozatot a gyermek törvényes képviseletéről (letölthető)
- szülői nyilatkozat pedagógiai szakvéleményről (letölthető)
- Tanulási nehézség esetén az érvényes orvosi vagy szakértői vizsgálat eredményét
- Diákönkormányzati hozzájárulás 5000 Ft (közösségi szolgálat munkanapló, rendezvények, szakkörök anyagköltségeinek beszerzése…)
Beiratkozáskor lesz lehetőség az iskolai logózott nyakkendők átvételére, kérjük, hogy a nyakkendő pontos árát hozzák magukkal (3700 Ft).
Gépészet és elektronika ágazatra felvételt nyert tanulóinkat arra kérjük, hogy személyesen is jelenjenek meg a beiratkozáskor, mert a gyakorlathoz szükséges munkaruha megrendeléséhez (köpeny és munkavédelmi cipő) próba szükséges. A munkavédelmi ruhákat iskolakezdéskor intézményünk biztosítja.
Évnyitó: 2025. szeptember 1. 8.00
Intézményünk kéri, hogy tanulói a kiemelt események alkalmával az iskola sajátos, üzleti arculatát is tükröző öltözetben jelenjenek meg. Ennek részeként tanulóink számára minden hivatalos eseményen, ünnepségen, tanulmányi versenyen a kötelező megjelenés fekete szoknya/nadrág, fehér blúz/ing, fekete blézer/zakó és fekete alkalmi cipő, valamint a lányis nyakkendő.
Kérjük, az évnyitóra a diákok alkalomhoz illő öltözékben jelenjenek meg.
A tankönyvek kiosztására is ezen a napon kerül sor, valamint a szekrénykulcsokat és belépő tokeneket is ekkor kapják meg a diákok (kérjük 2000 Ft + 1000 Ft kauciót hozzanak magukkal).
Lányi Gólya Nap: A leendő kilencedikeseknek a Gólya Napokat 2025. szeptember 2. napján tartjuk iskolánkban a DÖK szervezésében.
Kérjük, hogy a Gólyaavatóra a következő színű pólóba jöjjenek a kilencedikesek:
9.S - Sport: sárga
9.P - Pénzügy: rózsaszín:-)
9.I - Infó: zöld
9.G - Gépészet: piros
9.E - Elektronika: fekete
Szülői értekezlet: 2025. szeptember 3. 16:30 - leendő kilencedikeseknek közös AULA
17:00 - minden osztálynak külön teremben a saját osztályfőnökkel
Iskolai eseményeken, ahol diákjaink az intézményünket képviselik (pl. pályaorientációs nap…) kérjük, hogy a tanulók az iskolai pólóban jelenjenek meg (fehér galléros póló, alapszínnel megegyező színű gombokkal, elején logó - férfi és női fazonban is kapható).
Testnevelés órára lányi logós iskolai torna póló viselését kérjük.
A galléros iskolai pólót és a torna pólót a VSD középiskolai shopjában tudják beszerezni.
Dunakeszi Városi Sportcsarnok
2120 Dunakeszi, Sólyom utca 8.
A webshopban egyéb iskolai logóval ellátott termékek vásárlására is van lehetőség, igény szerint.
A beiratkozás napján (június 25.) a bolt egész nap nyitva tart!
Az étkezési tájékoztató IDE kattintva letölthető
DÓHSZK tájékoztatója
Étkezés megrendelése személyesen ügyfélszolgálatunkon: 2120 Dunakeszi, Vasút utca 11. első emelet
Határidő: lehetőleg 2025. június 30-ig
Nyitvatartás:
Hétfő 7.30-17.30
Kedd, szerda, csütörtök: 7.30-16.00
Péntek: 7.30-12.00
Kedvezmények:
50%-os kedvezményt igényelhet, aki
- nagycsaládos, vagy
- tartós beteg (igazolás szükséges), vagy
- a rászorulók az Önkormányzattól igényelhetnek kedvezményt
Étkezési kártya: étkezés megrendelésekor vehető át
Információt kérhetnek e-mail-ben:
Telefonon:
0670/699-4970
0630/782-0320
0627/504-022
Szülői felület elérhető IDE kattintva - regisztráció nélkül is elérhető minden információ és nyomtatvány
Bővebb információs anyag a beiratkozáskor illetve ügyfélszolgálatunkon az étkezés személyes megrendeléskor lesz elérhető.
2025. január 20-tól érvényes dunakeszi helyi busz menetrend
IDE kattintva találják legutolsó információinkat a dunakeszi helyi menetrenddel kapcsolatban